<iframe src="//www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-P99T98" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden">

Door Fenno van Driel op 04 december 2018

De glühwein staat hier op kantoor alweer een paar weken te pronken op de bar. Een teken dat de feestdagen steeds dichterbij komen. December is voor veel organisaties een drukke maand, waarbij content en webcare vaak een grote rol spelen.

Reageren met emotie

Rondom de feestdagen zien we de ene na de andere inhaker op social media verschijnen. Sterke content is een must om jezelf te onderscheiden van de concurrentie. Weet je nog, vorig jaar? Tientallen mensen zaten, zonder er erg in te hebben, met tranen in hun ogen te kijken naar commercials van supermarktketens. Met in de hoofdrol emoties rondom eenzame ouderen en kinderen van gescheiden ouders. De reacties op social media stroomden binnen.

Social media slaapt nooit. Ook niet tijdens de feestdagen. Juist dan moet je als organisatie aanwezig zijn voor jouw doelgroep. Loopt het niet helemaal lekker met een recept? Nog last-minute inspiratie nodig voor de eettafel of op zoek naar een origineel cadeau voor je oma? Ons webcare team helpt jouw doelgroep graag op weg, ook tijdens de feestdagen.

Met een goede webcare strategie zorgen wij voor een positieve merkervaring van jouw merk. Kun jij lekker genieten van dat overheerlijke kerstdiner.

Wil je ook kostbare tijd besparen? Vraag dan nu een gratis webcare scan aan.


Fenno van Driel

Fenno van Driel

LEES MEER »

Recente cases

Volg ons op: