<iframe src="//www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-P99T98" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden">

Door Fenno van Driel op 04 december 2018

Of het nu maandagochtend of zaterdagavond is, ons webcare team zit altijd paraat. Niet gek ook als je bedenkt dat social media nooit slaapt. Of het nu gaat om het netjes afhandelen van een klacht, reageren op een gevatte inhaker of het bieden van een luisterend oor. Voor een webcare hero is geen dag hetzelfde.

We never sleep

Consumenten verwachten tegenwoordig dat je always-on bent. De tijd van het antwoordapparaat is met de komst van social media als sneeuw voor de zon verdwenen. Fijn voor de consument, maar soms een hele uitdaging voor organisaties. Wie gaat alle vragen na 18.00 uur en in het weekend beantwoorden?

Ons webcare team draait letterlijk overuren. Zodra jouw medewerkers na een lange dag de auto instappen nemen wij het van ze over. Een stukje service naar jouw doelgroep. Zij vragen, wij antwoorden. Hoe? Middels in-house trainingen zorgen wij ervoor dat we de taal van jouw merk spreken. Vervolgens stellen we een webcare strategie op waaraan we al onze werkzaamheden toetsen. Op deze manier kun jij met een gerust hart de avond en het weekend in.

Webcare monitoring 

We monitor

Dankzij onze monitoringstool missen we geen enkele reactie. Door de efficiënte workflow en koppelingen met diverse systemen besparen we kostbare tijd en zorgen we voor een optimale social service. Daarnaast monitoren we hoe, wanneer en door wie er over jouw merk gesproken wordt. Op deze manier zorgen we ervoor dat de webcare meer kansen biedt op gebied van marketing, pr, communicatie en sales.

Wil jij ook kostbare tijd besparen? Vraag dan nu een gratis webcare scan aan.


Fenno van Driel

Fenno van Driel

LEES MEER »

Recente cases

Volg ons op: