<iframe src="//www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-P99T98" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden">

Door Fenno van Driel op 28 februari 2018

BTL is één van Nederlands grootste groenvoorziener en focust zich o.a. op de aanleg en het onderhoud van daktuinen, gemeenteparken, recreatieterreinen, schoolpleinen en binnentuinen van bijvoorbeeld appartementencomplexen en verzorgingstehuizen.

Hoe ontwikkelen we een nieuwe website die de meerwaarde van 'groen' communiceert richting de doelgroep en onze propositie- en naamsbekendheid binnen de Groenvoorzieningsbranche vergroot? BTL stelde deze vraag en wij gaven hier antwoord op met de lancering van een nieuwe corporate website. 

Customer Centric

Nieuwe website BTL

De nieuwe website is opgebouwd op basis van de 3 principes uit het positioneringswiel; Behoefte, Belofte en Bewijs. We zijn gestart met een gezamenlijke sessie om de verdieping te maken naar de doelgroep (buyer persona's), thema's & ontwikkelingen, branches en de meerwaarde van groen voor o.a. bewoners, medewerkers, kinderen en sporters. De website is opgebouwd vanuit de bezoeker en sluit direct aan bij zijn behoefte. Of je nu werkzaam bent in de zorg, het onderwijs of de bouw; de meerwaarde van groen is per branche uniek.

De behoefte van de bezoeker wordt vertaald naar de belofte vanuit de organisatie BTL en bewijzen we met inspirerende projecten en overtuigende referenties. "Groen is waardevoller dan ooit". 

Marketing- & Resultaatgericht

Specialisten vanuit verschillende disciplines hebben samengewerkt aan de bouw van de website. Een team van interaction/UX designers, developers en marketeers hebben zich o.a. gefocust op de structuur, beleving/inspiratie, usability, interactiviteit, functionaliteit, technische SEO aspecten en marketing- & conversiegerichtheid van de website. Zo vormt de website een goede basis voor de online marketing.

Met trots presenteren we de nieuwe website van BTL. Laat je inspireren en informeren over de meerwaarde van een groene omgeving via https://www.btl.nl/

Ben je benieuwd naar de mogelijkheden voor jouw website? Neem dan contact met mij op via: fenno.driel@id-factory.nl of 085-2102010.  


Fenno van Driel

Fenno van Driel

LEES MEER »

Recente cases

Volg ons op: