<iframe src="//www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-P99T98" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden">

Door Fenno van Driel op 21 augustus 2018

Wat voor impact hebben medewerkers bij een grote internationale speler op het gebied van koffie en thee? Middels storytelling laat Jacobs Douwe Egberts verschillende medewerkers aan het woord om een dag uit het leven van een echte JDE’er te laten zien. “Wat je hier doet wordt opgemerkt en heeft impact.”

Jacobs Douwe Egberts vroeg ons om de verhalen van de medewerkers te vertalen naar een employer branding campagne via social media. Onze uitdaging is om JDE te positioneren als een aantrekkelijke werkgever waar medewerkers een impactvolle bijdrage leveren aan het succes van toonaangevende merken zoals Douwe Egberts, Senseo en Pickwick.

Met een specifieke targeting via LinkedIn, Facebook & Instagram bereiken we alleen de relevante doelgroep die perfect past binnen het profiel van JDE. Het doel is om de doelgroep te inspireren en overtuigen om te solliciteren op openstaande vacatures in de richting van marketing en sales functies. Daarnaast geven we de HR afdeling van JDE proactief advies op het gebied van content en de inzet van social media.

                            Social Advertising Jacobs Douwe Egberts

Ben jij benieuwd hoe digital marketing en social media kan bijdragen aan jouw employer branding campagne? Laat je door ons inspireren!


Fenno van Driel

Fenno van Driel

LEES MEER »

Recente cases

Volg ons op: