<iframe src="//www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-P99T98" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden">

Door Wouter Priest op 02 maart 2018

In Nederland is de lucht ongezond. En dat is meestal niet te zien, dus zijn we ons er niet altijd even bewust van. Samen met het Longfonds zetten we daarom de komende weken voor het tweede jaar op rij de campagne Gezonde Lucht in op social & online. We werken nauw samen met ons zusterbureau Red Carpet voor deze awareness & activatie campagne

 

Longfonds-hyperlocal-banners.gif

Personalisatie op lokaal niveau - hyperlocal targeting

Aandacht voor (on)gezonde lucht is erg belangrijk. Het is een groeiend en onzichtbaar probleem. Door advertenties op zowel Facebook als Instagram, hyperlocal banners en gerichte mailings in te zetten, helpen wij het Longfonds awareness te creëren voor dit probleem.

Om het persoonlijker en relevanter te maken, betrekken we het op de lucht in jouw stad of dorp met hyperlocal targeting. Per stad/dorp wordt realtime een dynamische banner getoond met de desbetreffende plaatsnaam waar die persoon zich bevindt. 

Met een klik op de knop word je naar de website van het Longfonds geleid. Hier kun je een luchtcheck doen om erachter te komen hoe schoon de lucht bij jou in de buurt is. 

 

Performance & optimalisatie

Voor de beste performance van de campagne en zoveel mogelijk luchtchecks en interactie, testen we met verschillende beelden, kleuren luchtbellen en sentimenten in de tekst. Dagelijks zitten we aan de knoppen en beheren we de campagnes om de beste (budget)optimalisatie door te voeren, zodat we zoveel mogelijk luchtchecks kunnen realiseren.

 

Doe de check!

Wij hebben de check al gedaan. Nu is het aan jou: check zelf hoe gezond de lucht is die jij dagelijks inademt en steun het Longfonds bij hun strijd voor een schonere lucht in Nederland.

Longfonds-luchtcheck.jpg


Wouter Priest

Wouter Priest

LEES MEER »

Recente cases

Volg ons op: