<iframe src="//www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-P99T98" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden">

Aan de slag in Italië voor het Nederlands Visbureau

Als je denkt aan Italië, denk je toch aan overheerlijk eten? Koken met de lekkerste smaakmakers, met verse ingrediënten en frisse toevoegingen. Pasta’s, pizza’s, maar ook zeker vis mag niet ontbreken in de Italiaanse keuken. Wist je dat de Italianen ontzettend houden van onze Nederlandse schol? Het is zelfs een traditie in dit eetwalhalla. De schol uit de Noordzee heeft namelijk een uitstekend imago in Italië en grofweg 80% van de vangst wordt geëxporteerd naar Italië.

Lees meer »

Employer branding voor Jacobs Douwe Egberts

Wat voor impact hebben medewerkers bij een grote internationale speler op het gebied van koffie en thee? Middels storytelling laat Jacobs Douwe Egberts verschillende medewerkers aan het woord om een dag uit het leven van een echte JDE’er te laten zien. “Wat je hier doet wordt opgemerkt en heeft impact.”

Lees meer »

Bakker Bart is nu ook Always On

Lekker lunchen? Dat doe je bij Bakker Bart. Lekker ontbijten trouwens ook. Eigenlijk kun je voor elk eetmoment terecht bij Bakker Bart. Voor de lekkere koffie, de verse sappen, voor de heerlijk belegde broodjes, de smakelijke tussendoortjes of de vers afgebakken broden: altijd vind je er iets lekkers om mee te nemen of ter plekke op te eten.

Lees meer »

IGTV vs. YouTube: Wat zijn de verschillen?

Eind juni verbaasde Instagram de online wereld met de komst van Instagram TV. IGTV is een toevoeging aan je Instagram community en een verlengde van Instagram Stories. Met IGTV kunnen gebruikers video’s uploaden tot een maximum van 1 uur, terwijl Instagram Stories niet langer dan 30 seconden mogen duren. Al vrij snel na de release van deze nieuwe functie én app werd geroepen dat Instagram de strijd aan is gegaan met YouTube. Maar is dat zo? Wij leggen de twee platformen naast elkaar.

Lees meer »

Pilot campagne: Investeren in games met Good Shepherd

Investeren in bitcoins, aandelen of obligaties ken je wel. Maar wist je dat je ook samen met de experts kunt investeren in videogames? Voor (en samen met) Good Shepherd Entertainment ontwikkelden we een website waarop investeerders zich kunnen aanmelden om toegang te krijgen tot het investeerdersplatform. Middels een online campagne bereiken we potentiële Nederlandse investeerders en wordt hun interesse gewekt. Een mooie pilot campagne waarin de targeting steeds verder wordt aangescherpt en verschillende advertenties worden getest.

Lees meer »

EMTÉ Star Wars Spaarcampagne: 360º foto

Chewbacca, Darth Vader, Stormtroopers, wie kent ze niet? We hebben het hier natuurlijk over de personages uit Star Wars. EMTÉ heeft in samenwerking met Disney een spaarcampagne opgezet rondom de nieuwe Star Wars film: ‘Solo: a Star Wars Story’. Gedurende een aantal weken kunnen klanten van EMTÉ sparen voor unieke Star Wars Rollinz.

Lees meer »

Tijd voor een nieuwe maan.nl

Op 16 april was het nieuwe maan. Een perfecte dag voor de lancering van de nieuwe Maan.nl. Een website van het eigenzinnige designbureau Maan uit Ulvenhout (Breda). Bij ID Factory kregen we de uitdaging om samen met Maan een unieke website te realiseren waarbij design, gebruikersinteractie, functionaliteit en techniek optimaal op elkaar afgestemd zijn. Een bijzondere samenwerking waar creatie en techniek samenkwamen en resulteerde in een mooi eindresultaat.

Lees meer »

Campagne Longfonds: Gezonde Lucht

In Nederland is de lucht ongezond. En dat is meestal niet te zien, dus zijn we ons er niet altijd even bewust van. Samen met het Longfonds zetten we daarom de komende weken voor het tweede jaar op rij de campagne Gezonde Lucht in op social & online. We werken nauw samen met ons zusterbureau Red Carpet voor deze awareness & activatie campagne

 

Lees meer »

Lancering nieuwe website BTL

BTL is één van Nederlands grootste groenvoorziener en focust zich o.a. op de aanleg en het onderhoud van daktuinen, gemeenteparken, recreatieterreinen, schoolpleinen en binnentuinen van bijvoorbeeld appartementencomplexen en verzorgingstehuizen.

Hoe ontwikkelen we een nieuwe website die de meerwaarde van 'groen' communiceert richting de doelgroep en onze propositie- en naamsbekendheid binnen de Groenvoorzieningsbranche vergroot? BTL stelde deze vraag en wij gaven hier antwoord op met de lancering van een nieuwe corporate website. 

Lees meer »

Hamburgermenu: Wel of niet?

Als je dit artikel op je telefoon of een klein scherm leest zie je rechts boven horizontale streepjes. Onbewust weet bijna iedereen tegenwoordig dat je hier op moet klikken om in het menu van een website of app te komen. Deze streepjes noemen we het “hamburgermenu” of soms ook het “sandwich menu” of “sidebar”. 

Lees meer »