<iframe src="//www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-P99T98" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden">

Door Fenno van Driel op 22 mei 2018

Chewbacca, Darth Vader, Stormtroopers, wie kent ze niet? We hebben het hier natuurlijk over de personages uit Star Wars. EMTÉ heeft in samenwerking met Disney een spaarcampagne opgezet rondom de nieuwe Star Wars film: ‘Solo: a Star Wars Story’. Gedurende een aantal weken kunnen klanten van EMTÉ sparen voor unieke Star Wars Rollinz.

De uitdaging

Star-Wars-spaaractie-emte

Aan ID Factory de uitdaging om deze campagne online onder de aandacht te brengen bij de relevante doelgroep. Naast video, banners en social posts, heeft ons creatief team een 360 graden foto ontwikkeld voor meer interactie op social media. In een EMTÉ Supermarkt zijn 20 Star Wars Rollinz verstopt tussen de schappen, waar we een 360 graden foto van hebben gemaakt. Aan jou de uitdaging om deze te vinden! 

Online campagne 360 graden foto EMTÉ

De 360 graden foto is o.a. geplaatst op de Facebookpagina van EMTÉ, waarbij we de interactie opzoeken met de community door er een winactie aan te koppelen.

Pak je mobiel voor een optimale beleving van de 360 graden foto en ga op zoek naar de Snowtrooper. Klik hier.

 

 
Ben je benieuwd wat voor extra dimensie we aan jouw campagne kunnen toevoegen? Neem dan contact met ons op!

 


Fenno van Driel

Fenno van Driel

LEES MEER »

Recente cases

Volg ons op: